Як формувати у учнів ключові та ІКТ компетентності?



СТРУКТУРА ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЮНЕСКО

Протягом двох десятиліть, які минули від початку широкого впровадження комп'ютерів у школах, ми багато дізналися про роль інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та про їхній потенційний трансформуючий вплив на національні освітні системи. Звісно, і сьогодні у цій сфері перед країнами в усьому світі постають нагальні виклики, пов'язані зі стрімким розвитком технологій, необхідністю фінансових інвестицій та потребою чітко окреслити роль учителів у впровадженні потужних можливостей ІКТ в освітній процес у школі та поза нею.

Одним із важливих уроків стало усвідомлення важливості багатьох аспектів впровадження ІКТ до системи освіти, серед яких і компетентність учителів, і навчальні матеріали, і устаткування ІКТ, і мотивація учнів та вчителів, а також розуміння того, як цей процес пов'язаний з іншими сферами національної політики та соціально-економічного розвитку держави. Застосування міжгалузевого підходу в генеральному плані впровадження ІКТ в освіту може допомогти країнам успішно вирішувати проблеми, що виникають у відповідних сферах.


За таких умов документ «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (ICT Competency Framework for Teachers, або ICT-CFT) покликаний допомогти кожній країні розробити всеосяжну національну стратегію та відповідні стандарти у сфері ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова генерального плану впровадження ІКТ в освіту.
Ознайомитись можна
 тут 



Немає коментарів:

Дописати коментар