СТРУКТУРА ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЮНЕСКО
Протягом
двох десятиліть, які минули від початку широкого впровадження комп'ютерів у
школах, ми багато дізналися про роль інформаційних та комунікаційних
технологій (ІКТ) в освіті та про їхній потенційний трансформуючий вплив на
національні освітні системи. Звісно, і сьогодні у цій сфері перед
країнами в усьому світі постають нагальні виклики, пов'язані зі стрімким
розвитком технологій, необхідністю фінансових інвестицій та потребою чітко
окреслити роль учителів у впровадженні потужних можливостей ІКТ в освітній
процес у школі та поза нею.
Одним із
важливих уроків стало усвідомлення важливості багатьох аспектів впровадження
ІКТ до системи освіти, серед яких і компетентність учителів, і навчальні
матеріали, і устаткування ІКТ, і мотивація учнів та вчителів, а також
розуміння того, як цей процес пов'язаний з іншими сферами національної політики та
соціально-економічного розвитку держави. Застосування міжгалузевого підходу в
генеральному плані впровадження ІКТ в освіту може допомогти країнам
успішно вирішувати проблеми, що виникають у відповідних сферах.
За таких
умов документ «Структура ІКТ-компетентності вчителів» (ICT Competency Framework for
Teachers, або ICT-CFT) покликаний допомогти кожній країні розробити
всеосяжну національну стратегію та відповідні стандарти у сфері
ІКТ-компетентності вчителів, і має розглядатися як важлива складова
генерального плану впровадження ІКТ в освіту.
Ознайомитись можна тут ↓
Ознайомитись можна тут ↓
Немає коментарів:
Дописати коментар