Контрольна
робота № 1
Варіант 1
Початковий та середній
рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна)
- Аудіальна інформація сприймається органами: а) нюху, б) смаку, в) зору, г) слуху
- Відправка телеграми – це процес: а) пошуку, б) передавання, в) зберігання, г) опрацювання
- Пристрій для передавання звуку на великі відстані за допомогою електричних сигналів : а) плеєр, б) телефон, в) факс, г) диктофон
Достатній рівень
навчальних досягнень (декілька правильних відповідей)
- Приклади звукового подання інформації: а) пісня, б) запах диму, в) оповідання, г) мовлення
- Вкажіть пристрої для передавання інформації: а) телефон, б) калькулятор, в) факс, г) ігрові приставки
- Інформація – це … а) відомості про предмет, що вас цікавить, б) дані та відомості, подані в різних формах, в) нові відомості, нові знання, г) точного визначення інформації не існує
Високий рівень навчальних досягнень
- Опишіть взаємозв’язок між поняттями інформація та повідомлення
Варіант 2
Початковий та середній
рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна)
- Тактильна інформація сприймається органами: а) смаку, б) зору, в) дотику, г) слуху
- Розв’язування задач з математики – це процес: а) пошуку, б) передавання, в) зберігання, г) опрацювання
- Переносний пристрій для відтворення звукових та відеозаписів : а) диктофон, б) ігрові приставки, в) плеєр, г) факс
Достатній рівень навчальних досягнень
(декілька правильних відповідей)
- Приклади графічного подання інформації: а) гуркіт грому, б) креслення, в) казка, г) фотографія
- Вкажіть пристрої для пошуку інформації: а) фотокамера, б) комп’ютер, в) факс, г) навігатор
- Повідомлення – це … а) відомості про предмет, що вас цікавить, б) дані та відомості, подані в різних формах, в) різні форми подання інформації, г) інформація, що зафіксована на носії
Високий рівень навчальних досягнень
- Опишіть взаємозв’язок між поняттями повідомлення і дані
Немає коментарів:
Дописати коментар