21 століття характеризується переходом з
аналогових носіїв інформації на цифрові, це відбувається практично у всіх
сферах нашої діяльності, в тому числі і навчання. Сьогодні набирає обертів нова
тенденція – електронні підручники, в якості яких використовуються планшетні
комп’ютери або подібні до них пристрої. Проте фактична цінність досі ніде не
наводилася. Може бути, вони взагалі відволікають учнів можливо, в них взагалі
немає сенсу?
Як
виявилося, електронні підручники дійсно корисні, відповідне дослідження провели
вчені Абілінского християнського університету. Дослідження показало, що
студенти, які використовували в якості підручників планшети iPad, показували в
тестах результати на 25% вище, ніж у їхніх «паперових» однолітків. Головну
вигоду забезпечує економія часу, з iPad робота відбувається більш оперативно.
Студенти, що пройшли навчальний курс з iPad, були на 95% більше задоволені
своєю роботою. Та чи мають практичне застосування планшети в школі? Як їх
застосовувати? Якщо говорити про розробку навчальних програм з використанням
планшетів у навчальній діяльності, то вони могли б дійсно мати практичну
цінність. Та якщо використовувати планшетні комп’ютери за стандартними
навчальними програмами, то вони не тільки можуть допомогти учням у навчальній
діяльності, але навіть зашкодити.
У молодшій
школі застосовувати планшети немає доцільності, адже у дітей молодшого
шкільного віку формуюється більшість фізіологічні особливості, тим більше
програмовому матеріалу молодшої школи планшет аж ніяк не допоможе.
В основній
школі припадає перехідний період між підлітковим і юнацьким віком. Це час
припадає на8- 9-й клас, якщо мати на увазі 11-річну загальноосвітню школу. І
тут планшет може стати не джерелом навчання, а джерелом
усамітненості учня з іграми.
У старшій школі використання планшета може бути корисним для економії часу при підготовці до ДПА та ЗНО. У цьому віці учні вже чітко визначені з подальшим навчанням і використання планшета в окремих випадках навчання може принести тільки користь.
Немає коментарів:
Дописати коментар